Saturday, December 6, 2008

Kantoinya Seorang Suami

Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating)...dan melihat isterinya menangis teresak2...

Suami : kenapa ni yang?

Isteri : Sudahla bang..lepaskan saja saya ni!!

Suami : Eh..kenapa awak cakap camtu plak??

Isteri : Saya tahu..awak ada jumpa perempuan len kan?

Suami : Eh...apa awak cakap ni??

Isteri : Sudahla bang..semua nya dah tebukti...ada perempuan yang jawab telefon masa saya call awak...dah banyak kali..

Suami : Eerr..aaa... ba..baik la..abang mengaku..abang ada perempuan len..tapi..apa yang perempuan tu cakap kat awak?

Isteri : Huh..nyampah. ..mentang2 saya tak tau omputeh...tapi saya ada hafal apa yang dia cakap..

Suami : dia cakap apa?

Isteri : dia cakap.."The number u have call..cannot be reached at this momment..please try again"..asal saya telefon je..dia cakap camtu...dia tak reti cakap melayu ke????


Heheh. sekadar untuk merehatkan otak..(^^)

5 comments:

Faisal Admar said...

Adoi minta simpang tak dapat isteri macam ni!

Sayang_Liedz said...

hehehe ada orang kata naluri seorang istri tu kuat.....pasti ada cara tuk dia tahu yang suami dia curang

Zuer said...

soruh isteri tu g kelas owang putih !!! heheh

Amerz said...

Hang pandai reka noo.

Sayang_Liedz said...

Amerz : Ni pun ada kwn email