Saturday, November 22, 2008

My Favorite Book

Malam khamis ari tu.....me & my hubby pergi ke 1 utama shopping centre.....after makan2 singgah la sekejap ke Book Store popular. Here i nak share some of my favorite book. Enjoy

Ni My Hubby favorite book. dia kaki PC so sesuai la buku ni ngan dia.duduk depan Pc tapi duit leh masuk (angan2 je la buat masa ni) but siapa tahu dari angan2 leh jadi kenyataan.

Saya memang admire & tabik kat Sheikh Muszaphar Shukor Al-Masrie. Buku ni dah lama saya beli n dah lama habis baca. But nice book. Buat saya rasa x de benda yang mustahil dalam dunia ini yang penting kesungguhan.

Baru2 ni saya ada join MLM, so buku ni just untuk mempertingkatkan lagi pengetahuan dalam bidang ni. saya join pun atas galakan Boss saya. Dia yang memperkenalkan MLM ni. Wish me luck Ok?

Buku ni saya dapat tahu dari 1 of rancangan Oprah Winfrey. Nice Book (Setakat yang saya baca la) cuma bab agama tu kita kene turn tu what we believe.......

hmmm tajuk dia je dah tau how to live simple but enough..... hargai semua yang kita miliki tapi bukan suruh kita berhenti dari berusaha.

DARE TO CHANGE..... WITHOUT CHANGE, there will be no growth. without growth you begin to die. book yang simple but padat ngan motivasi. buku ni memang best coz dia terangkan dlm bentuk ayat yg ringkas bersama dengan gambar2 kartun yg comel.

Buku ni actually buku humir, semua lawak2 malay humor, dapat la relese kan kepala yang berserabut. Kadang2 lawak ni boleh melegakan.

6 comments:

Zuer said...

thanks coz be my follower...

chekgu Bani Hassim said...

blogger baru la ni ek??
selamat datang..
welkam tu de klab...

rajin membaca ye??

Sayang_Liedz said...

Zuer ..... Welcome.rajin2 la jugak singgah blog ni ya. Thank you too be my follower

Checkgu BaniHashim : Ya sy baru je berjinak2 ngan blog ni. Thank you
sejak dah makin berusia ni baru la nak pupuk minat membaca.

Anonymous said...

salamm..
thanks coz be my follower...
add saye rina_aftab@yahoo.com.
leh chating lakkk..
nway,enjoy bloginggg...

Faisal Admar said...

Eat Pray Love - Should be a great book! :)

Sayang_Liedz said...

TSZ : Waalaikummusalam. You are Welcome.Hope Kita leh selalu chating.

Admar : Hmmm after ida finish nanti ida habaq k best ke x.(lom baca abis lagi)